tiistai 15. huhtikuuta 2014

Ostoksilla

Me lähdettiin tänään äipän kanssa hakeen iskän synttärilahjaa ja mulle uutta sänkyä. No eka mentiin yhteen eläin kauppaan missä ei ollu senmosta kaukalo petiä mitä äippä ois halunnu ja kokeiltiin monia valjaitakin mutta mikään ei ollu sopiva, mamma jotakin höpötti et oon niin hankalan mallinen ettei mulle käy mitkään... Pah sanon minä, niiden tekijöiden aivot on hankalan malliset kun ei osaa tämmöselle linjoistaan huolta pitävälle nuorelle lihaskimpulle tehdä oikeen kokosia vaan kaikki tehdään senmossille luikuille koirille. Ruvetaan nyt käymään äipän kaa juoksulekeillä niin valjaat on siinä varmaan mukavemmat päällä ku muuten käytetään aina sitä rokki kaulapantaa. Juokseminen on muuten tosi kivaa!! Mut sain sieltä kaksi uutta lelua kun ne oli alennuksessa, ne oli tosi kivoja :) 

Sit me käytiin toisessa eläinkaupassa eikä sieläkään ollu sitä petiä, huoh. Toi äippä on niin hankala ku sille ei kelpaa mikä vaa. Jotaikin se sille myyjälle hölötti että tollaset koko kankaiset ei pysy puhtaina mulla ja ne on hankala pestä. Juupajuu ite sotkee aina kaiken... No mut koska olin reipas niin sain luun ja sit ostettiin myös toinen nimi kyltti toiseen pantaan ettei tartte aina vaihdella pannasta toiseen. Päästin muuten siinä kassalla kauheen leijan mua niin nauratti ku äippä mulkas mua khih. 

Noh vielki puuttu se peti ja valjaat mitä alunperin oltiin menossa ostaan... 
Ennenkun mentiin sinne toiseen kolmanteen kauppaan niin käytiinkin kylässä mun isomummolla ja papalla. Sinne on aina niin kiva mennä ku siel saan aina paljon herkkuja! Nakkeja ja juustoo, nam!! Äipälle ei saa kertoo et mummo syöttää mua aina välillä salaa pöydän alta, vaikka luulen et se on huomannukki ku välil se mulkailee mua kun oon sielä ja sössöttää mummolle jotai ettei saa liikaa antaa.. Että mummolle terkut :D nii ja se on aika hauskaa ku ne välillä pelkää mua. Yritin tänään ottaa mummon sukista pari kertaa kiinni, en tie mikä nappi siin on ku alkaa kauhee ääni kuulumaan huutaa kääk Apua kääk ja juoksee karkuun. Siitähän vasta innostunkin ja äippä nauraa, en oo oikee tajunnu et mikä siinä on niin hauskaa? 
No sit mentiin sinne vikaan eläinkauppaan. Taas kokeiltiin valjaita hoohhoh kyllä rupes jo kyllästyttään varmaan ne kaikki eläinkaupan valjaat käytettiin mun päällä. Vihdoin ja viimein löydettiin samanlaiset millaset oli mulla pienempänä. Taas mamma jotai russutti et ois halunnu vähän kesäsemmän väriset. Mut nää on kyl hienot, tyylikkäät

Sitte arvakkaas mitä... Se peti löytyi! 
Toi yks tunki mut siihen vaikka vähän arastelin, minä idiootti. Ja ostikin sen vielä ensteks aattelin et mähän en siihe mene, muttakun tultiin kotiin ja siihe laitettiin mun tuttu peitto niin voi jestas se olikin kiva peti, menin siihe heti istuskeleen

Nyt ootetaan torstaita että iskä tulis kotio niin saadaan antaa sille sen lahjan khih se varmasti tykkää siitä :D nyt me otetaan päikkärit unia!

<3= Sulo Sulperi 

Ei kommentteja: