torstai 3. huhtikuuta 2014

Minun veljeni

Moikka taas!
arvakkaas mitä, meikäläinen näki tänään mun ihan ikioman veljen.
Ja tiettekö et aika hassu juttu että senkin nimi on Sulo! oon aina luullu että sisaruksilla ei oo samat nimet mutta meilläpäs on!
Oon itteasiassa nähny sulon jo kerran aikasemmin koirapuistossa, mutta ei meidän mammat mitään tajunnu, ku mut on haettu meijä iskän kotoo ja Sulo on haettu meijän äitin luota.
Mut meillä oli kyllä tosi hauskaa, meille tuli pari kertaa kepistä tappelu, mut sovittiin joka kerta ja jatkettiin leikkimistä.
Me vähän sulon kanssa naureskeltiin, kun yks vanhempi pariskunta tuli sinne semmosen shetlannin lammaskoiran kanssa joka ei oikeen pysyny meidän vauhdissa mukana ni sen vanhemmat sano että, noi koirat (eli me) leikkii liian rajusti kun niiden koiralta voi vaikka murtua luita kun toinen koira tuuppasee kun se on niin pieni... khih ollaan me bulldogitkin pieniä ja eikä silti itketä pienestä, eli ollaan ihan kingejä.

Toivottavasti nähdään vielä Suloa monenmonta kertaa ku se ja sen äiti oli kyllä tosi kivoja :)
ps. ois kiva tietää että kumpi meiston iso veli, ainakin mä olin suloo vähän isompi ;)

Tässä on vielä kuvia musta ja mun veikasta niin voitte ihastella meitä:



































5 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

moikka

Unknown kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Oon kirjoitti...

Tsau ;)

Sofia kirjoitti...

Aika hauska sattuma, että tuli veljeksistä samannimisiä! Komeita ootte molemmat ja hauskaa, että pääsette treffaamaan toisianne :)

Mullakin on siskoja ja kaks veljeä, joista toisen nimi on kanssa Sulo. Toinen on Danny, mutta se asuu niin kaukana Brasialiassa asti, ettei sinne oikeen pääse muuten, ku lentokoneella. Mutta emäntä on näyttänyt Dannysta kuvia facebookista. Mutta ehkä mä voin nähdä niitä muita sisaruksia joskus, vaikkei ihan lähellä asutakaan.

kevätterkkuja toivottelee, rotutoveri Daci

Oon kirjoitti...

Joo ollaanki äipän kanssa huomattu et suloja on ihan kamalasti!
Toivottavasti joskus pääset treffaamaan niitä sisaruksiasi, mut voin kyllä sanoo et sen oman veljenn kanssa tulee helpommin kränää ku muitten, mut äippä sano et se menee nii et sisaruksien kaa kuuluukin vähän tapella.

Ollaanki joskus käyty kurkkimassa sun blogia, tosi kiva blogi ja se oot niin komee! Toivottavasti mustaki tulee isona yhtä komee :)

-sulo