sunnuntai 20. heinäkuuta 2014

Kuukausi

Onkin taas vierähtyny aikaa kun viimeks oon tänne kirjotellut. Nyt tulee siis kuvia taas ihan urakalla :)

Ollaan leikitty mun kaverin Paula-pennun kanssa.

Sain ihan uuden pallon

Ollaan leikitty Artun kanssa, me ollaan hyviä kavereita ja meillon aina kivaa yhdessä.

Tässon nää mun uudet valjaat
Ja mamma tykkäs hyvää kun kierin niillä mun omassa kakassa. Väitti että haisen kamalalle, vaikka mun mielestä se hunajan hajuen shampoo oli paljo kamalempi.

Tässoli oikeen mukava paikka maata. Eikö ollut yhtään ahdasta!

Toimin mökillä uimavalvojana! Suoriuduin työstäni todella hyvin. Olin kokoajan tarkkana. Kun äippä lähti uimaan niin lähdin jopa perään tarkistamaan että kaikki on hyvin, vaikka uimista inhoonkin.

Sain maitorahkaa

Mulle tehtiin ikioma mehujää helpottamaan helteeseen. Kyllä mun kelpas

Leikittiin taas Artun kanssa. Tehtiin tosi pitkä lenkki kaupissa. 

Tässä mä vähän poseeraan mun pallon kanssa mökillä.

Kyllä meikä hypätä osaa!


Rrrrravistuttaa


Vähän söpösteltiin mamman kanssa.


Kahtokkaas kuinka komea minä olen!

Mulle laitettiin taas senmonen piikki pyllyyn. Mut noi sano että se on sitä varten etten tuu kipeeks niin ei mua haittaa.
Mut onneks kolme vuotta ku pitää seuraavan kerran laittaa!

Ei kommentteja: