lauantai 1. maaliskuuta 2014

Sulon päiväkirjaa

Morjesta! 
Meitsi sai ihan sairaasti ruokaa! Siis voitteks kuvitella 36kiloo! Oon kyl aika onnellinen koska rakastan ruokaa. Jos koirat joutuis tekeen töitä niin olisin varmasti ruokien maistelia, pitäähän sitä olla vähän lihaa luitten ympärillä. 
Täs kuva mis oon ylpeenä mun ruuista. Ainiin oon jo niin iso jätkä et nyt ostettiin jo isojen jätkien ruokaa! No oonhan mä jo kohta vuoden vanha.

Äiti vei mut tänään tapaamaan muita koiria koirapuistoon. Vitsi et oli hauskaa leikkiä. Siel oli ainaski 10 koiraa. Juoksin muuten niin paljon et ihan väsähdin ja menin nukkuun sielä puistossa, lähdettiin sit omaan kotiin nukkumaan. Äiti sanoo ettei ymmärrä et miten mun kieli mahtuu muuhun suuhun kun se on niin iso, ei se kyl musta mitenkään iso oo... 


Äiti sai jonku hölmön idean tänään ja otti musta kuvia oudoissa vermeissä. Mut oli meillä kyllä hauskaa, ja mikä parasta sain samalla herkkuja. Siinä mullon hiukset niinkun mun äitil ja iskälläkin on! 

Sit otettiin semmosii kuvia mis mulloli jokku jutut päässä et koti näytti vähän tummemmalta mitä yleensä. Mulle kerrottiin et jotkut pukee tämmösii pipoja ja laseja koirilleen oikeesti ulos. Onneks mulle ei oo ikinä ennen puettu tollasia ja äiti sano ettei enään puekka et halus vaan saada hauskan kuvan, paljon mukavempaa ilman.


Äippä sano et luulee et jos osaisin puhuu ihmisten kieltä ni olisin laulanu: "mä oon tän cityn kuumin ja seksikkäin jäbä"
Mut siis en tajunnu oikein koska mähän oon ilmankin tollasii laseja kaikista kuumin.

Mut nyt meen lepäämään. 
Terveisin: seksikkäin bulldoggi sulo

Ei kommentteja: