lauantai 8. maaliskuuta 2014

Kauneuden hoitoa

Mut pakotettiin eilen shampoo pesulle, sanon vaan että yök puhtaudelle. Mä olisin ollut hyvä näytteleen siinä rölli ellussa koska rölli ei tykänny yhtään pesuista ja rölli kuulemma näyttelee vaan mä olisin ollut vaan oma itseni.
Eikä siinä vielä kaikki, äippä leikkas mun kynnet! Oon alkanu jo vähän tottuun siihen hommaan ku oon tajunnu ettei se satukkaan.. Mut en mä siitä siltikään nauti.
Sen jälkeen mua harjattiin mmmmh se on mukavaa hommaa! Äippä jotai höpis ettei tajuu miten aina pesun jälkeen lähtee niin paljon karvaa kun muuten ei lähde yhtään, se ei taida oikee tajuu et kyl karvoi lähtee aina ihan niinku ihmisiltä hiuksia.. Sen oli sit pakko ottaa siitä kuva, täs nää ny o: 
Enkä mä kyl harmaa koira oo vaikka karvat onkin harmaita.

No sit äippä putsaa vielä mun naamarypyt ja laittoi mun nenään rasvaa! Siis voitteko kuvitella... Jotai se hölötti että nenä o nii kuiva et tarttee vähän rasvailla. Mun kyl tekis kauheesti mieli nuolla ne pois mut se yks kieltää, ihme valittaja. Tämmöne kauneuden hoito on naisia varten eikä meitä miehiä!

Ja niistä rasvoistakin piti sit ottaa kuva...

Aijjoo mullon kohta synttärit niin äippä puhu et saan isojen jätkien niitti pannan! Vitsi en malttas oottaa sitä.. Nii ja sit ehkä uuden pedinkin kun rikoin sen mun entisen pedin, kyllä harmitti jälkeen päin kun se oli niin mukava.

Mut me lähdetään kohta retkelle että palaillaan taas asiaan :)

Ei kommentteja: